AKTUÁLNÍ INFORMACE
Ostatní



WEB 72 HODIN

8.8.2025

Web pomáhá občanům lépe se připravit na krizové situace, jako jsou výpadky elektřiny, povodně či jiné mimořádné události. Cílem je posílit naši schopnost soběstačnosti v prvních 72 hodinách, kdy je pomoc zvenčí omezená. Na webu najdete praktické informace, doporučení a návody, jak být připravení, včetně užitečných materiálů ke stažení.

www.72h.gov.cz



Dočasná změna provozní doby České pošty ve Velešíně od 3. 5. do 27. 12. 2025

30.4.2025

Upravená otevírací doba provozovny:

 

Den v týdnu

Standardní HpV

Dočasné HpV

PO

11:00 — 12:00 13:00 — 18:00

11:00 — 12:00 13:00 — 18:00

ÚT

08:00 — 12:00 13:00 — 16:00

08:00 — 12:00 13:00 — 16:00

ST

11:00 — 12:00 13:00 — 18:00

11:00 — 12:00 13:00 — 18:00

ČT

08:00 — 12:00 13:00 — 16:00

08:00 — 12:00 13:00 — 16:00

08:00 — 12:00 13:00 — 16:00

08:00 — 12:00 13:00 — 16:00

SO

09:00 — 11:00

zavřeno

 

Zuzana Müllerová
Zástupce vedoucího oblastní pošty
Český Krumlov 1


Stavba silnice I/39 Třebonín (MÚK D3) - Rájov

23.4.2025


Ministerstvo práce a sociálních věcí - informace a varování občanů před kybernetickými útoky

16.12.2024

Ministerstvo práce a sociálních věcí - informace a varování občanů před kybernetickými útoky


Charita Český Krumlov - pečovatelská služba

18.4.2024



Ověřovací projekt pytlového sběru - Velešín Nádraží

20.2.2023

Od 06. 02. do 17. 04. 2023 probíhá ověřovací projekt pytlového sběru v lokalitě Velešín Nádraží. Občané obdrželi leták s informacemi a dotazník k projektu (viz příloha). Prosíme o jeho vyplnění a zaslání v termínu do 15. 05. 2023 na e-mailovou adresu: simova@velesin.cz. Dotazník můžete také osobně doručit na MěÚ Velešín.



Město Velešín zavádí pytlový svoz odpadu ve vybraných lokalitách

27.4.2022

Vážení spoluobčané,

od 16. května 2022 zahájíme v ulicích Slunečná, Svatojanská, Na Vrších, Kaplická, Latrán, náměstí J.V.Kamarýta a Holkov pytlový svoz tříděného odpadu (papír, plasty, kovy). Pytle si vyzvedněte zdarma na MěÚ nebo Sběrném dvoře. Více informací v letáku. Ty jsou postupně distribuovány do poštovních schránek domů v uvedených lokalitách.

SKM_C25822042710090_0001SKM_C25822042710090_0002


Hasičský záchranný sbor informuje o ochraně obyvatelstva a systému varování

2.3.2022

Přinášíme tiskovou zprávu Hasičského záchranného sboru ohledně ochrany obyvatelstva a systému varování.


V současné době reálně nehrozí v ČR riziko vojenského či jaderného útoku. Ověřujte si informace, nešiřte informace matoucí. Máte v okolí někoho osamělého? Kontaktujte ho a promluvte si s ním, co se děje.

Děkujeme.


Zpráva je dostupná zde: https://www.hzscr.cz/clanek/otazka-ochrany-obyvatelstva-varovani-a-ukryti.aspx 

Hasičský záchranný sbor informuje o ochraně obyvatelstva a systému varování



Pronájem kanceláře

27.4.2021

Na adrese náměstí J. V. Kamarýta 131, Velešín nabízíme k pronájmu kancelář o velikosti 16 m2, včetně vybavení.

Info: SMM - Karel Krejčí - tel. 602 379 331


Nový hospic v Českém Krumlově

18.1.2021

V Českém Krumlově se otevřel Domácí hospic sv. Víta, pod záštitou Hospice sv. Jana N. Neumanna v Prachaticích. Jedná se o domácí hospicovou péči a terénní odlehčovací službu. Více informací sdělí Mgr. Vršníková na telefonním čísle 739 130 330.




Ukliďme svět, ukliďme Česko - aktuálně k úklidovým akcím

16.3.2020

Po dobu trvání nouzového stavu a karantény se akce zaregistrované na www.UklidmeCesko.cz nemohou uskutečnit. Stejně jako už roky vybízíme veřejnost k odpovědnému chování k přírodě a veřejným prostranstvím, vyzýváme nyní k odpovědnosti vůči našim spoluobčanům (v prvé řadě nejvíce ohroženým seniorům). Konání organizovaných úklidových akcí je do ukončení stavu nouze pozastaveno, stejně jako distribuce úklidových pomůcek (pytlů a rukavic). Až se situace uklidní, budete mít možnost své dříve zaregistrované akce přesunout na nové termíny, s největší pravděpodobností podzimní.


Starší